.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

torstai 18. helmikuuta 2016

Voimakortti Tulen valoon ja synnyn todeksi


voimaruno & voimakortti

to 18.2.2016




TULEN VALOON 
JA SYNNYN TODEKSI


Kuka minä olen sydämessäni 
tunnistanko todellisen itseni 
siten kuin se pitäisi tunnistaa 
että olisin vahva sydämeltäni 
mieleltäni
 että toteuttaisin sen 
mikä minussa sykkii todellisena 
odottaen tulla valoon ja syntyä todeksi 



rohkeasti
rohkeana
mitä pelkään 

mitä vielä odotan ja pelkään 
mitä mietin ja varron 

Missä on sydämeni vahvuus ja lujuus 
jonka tiedän ja tunnistan hetkittäin 
niin arkana 
kuin kulman takana kurkkimassa 
minulle välillä ilkkuen
 että sydämeni näkisi 
oman itsensä
 kuin peilissä
 todellisena
 ja silti niin väärin 
silti niin ihmismielen 
kaikkien harsojen ja kalvojen läpi 

vääristyneenä
 siitä mitä olen kokenut 
mitä minulle on sanottu ja opetettu 
läpi vuosien 
läpi aikojen 

*


On mukavaa ajatella, että joka päivä kasvat pienen matkan omana itsenäsi. Voit merkitä muistiin askeleita joita otat polullasi, että huomaisit edistymisesi paremmin. Katso vuoden kuluttua tähän hetkeen ja voit nähdä, että olet tullut pitkän matkan sydämesi polulla. 



lue lisää >>



*


Päivän voimakortissa on TUOKSUMATARA.



*



että voisit löytää viestin syvällisen merkityksen.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti