.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 3. maaliskuuta 2017

Voimaruno & voimakortit viikko 10: Voimarunon aika





VOIMARUNON AIKA




voimarunot & voimakortit

viikko 10 - 2017






Kiitäessään tähtiradoilla 
kaikki tunsivat saman
hiljaisuuden kosketuksen 

sellaisen kosketuksen 
joka on samaan aikaan
hellä ja ravistava
sisimpään sattuva

kuin siitä osansa ottava 
ja mukanaan vievä tilanne 
jossa pysähtyy hetkeksi 
eikä voi nähdä ulospääsyä





 Sellainen tilanne
saa pakenemaan 
ja pakenemisesta seuraa 
vielä enemmän ahdistusta
 ja olo että on nurkkaan ahdettuna 

pakeneminen ei hyödytä 
sillä se on turhaa 
aivan turhaa
tehdä sellaista itselleen 
pahuutta
 kun voi kohdata kaiken
reippaana

katsoa
mitä on todellisuuden verhon takana 
ja mikä on se oikea todellisuus
 itselleni




Mitä tahdon uskoa ja mitä en
 mikä on totta minulle 
minun elämässäni tänään 
sen päätän minä itse 
ei kukaan muu




Tämä on kerrottu
niin monta kertaa
 ja silti se on niin vaikea muistaa
 että vain minussa 
on minun elämäni

olen heijastumaa
 ja kaikki ympärilläni 
on heijastumaa minusta




Olen tähti
 tässä omalla radallani
 ja on omat heijastukseni

minun on vain tiedettävä ja päätettävä
 mitä haluan luoda
itselleni ja elämääni
tässä hetkessä tänään




 Mikä on sydämeni toive
 ja rakkaus
joka saa minut sädehtimään
kirkkaammin
ja kirkkaimmin 
omalle itselleni 
omalle sydämelleni 
sen valolla 
joka on minulle uskollinen 
jokaisena hetkenä
 jokaisena päivänä 
tästä eteenpäin




Otan tuon valon 
laitan sen kämmenelleni

 katson sitä tarkkaan
 ja sitten päästän sen vapaaksi
 että se voisi loistaa
minun todellista valoani 
olla vapaana ja rentona
luottaen 

todellinen oma itseni 
rakas oma itseni
 sellainen kuin vain minä voin olla 
todellisena
tänään











Rentoutuneessa tilassa voit antaa kaiken syntyä vapaana. Hengittäen astelet maisemaan, olet todellisuudessa läsnä ja kokemassa sen, mikä välittyy sanojen kautta lopulta voimaksi ja valoksi sydämeesi. Kiitos sinulle, että olet vastaanottamassa. Kiitos, että annat aikaasi ja energiaasi maailman käyttöön. Kaikilla on mahdollisuus kasvaa ja kehittyä omana itsenään. Se on tärkeintä tässä ajassa.




L A K A I S E N  V O I M A P U U T A R H A N I  R U N O P O L K U J A




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti