.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

maanantai 1. elokuuta 2016

Voimakortti Olemukseni ydin


voimakortti

ma 1.8.2016



OLEMUKSENI YDIN



Heinä oli heilunut jo pitkään 
siinä samassa paikassa
missä se oli ollut aina 

vuodesta toiseen 
se suoritti samaa tehtäväänsä
 uskollisesti

sitä ei haitannut tuulet
 ei sateet 
se kiitti auringon paisteesta
 ja ystävällisistä ihmisistä
 jotka antoivat sen kasvaa rauhassa

Heinä oli ollut yksinäinen toisinaan
 mutta tottuessaan ympäristönsä erilaisiin ystäviin 
siitä oli alkanut tulla seurallisempi 
ja se katseli mielellään perheiden lasten leikkiä 
läheisellä hietikolla


Jos minä olisin se heinä
 pystyisin samaan 
vai pystyisinkö?

Voisinko olla vuodesta toiseen 
täysin samalla tavalla paikallani
 aina samat maisemat ympärilläni

 olisinko kiitollinen auringon paisteesta
 sietäisinkö sateen ja myrskyt järkähtämättä


Miten olen omassa elämässäni 
olenko siinä missä olen 
tunnenko todella kuuluvani tähän 
mihin olen valinnut tulla todeksi 
ja mikä on minun olemukseni ydin 





Päivän voimakortissa on DAALIA




että voisit löytää viestin syvällisen merkityksen.



 tilaa ilmainen voimakirje

Joko sinulle tulee ilmainen voimakirje?
Kirjeen suosituin osio on linkki seuraavan viikon voimakortteihin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti