.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

torstai 4. elokuuta 2016

Olla täydellinen sellaisenaan




Minä olen itsessäni kaunein sävellykseni 

silloin kun tunnistan itseni 
oman sisimpäni kauneuden 
sen soinnut minussa

 silloin kun olen avoin oma itseni 
että elämäni kaunein laulu 
voi soida kauttani
 tähän maailmaan 




Olen etsijä kuten moni omassa elämässään. Maailma tarvitsee meitä, jotka löydämme oman valomme ja rohkenemme loistaa sitä avoimesti maailmaan. En voi sanoa, että olisin löytänyt täydellisesti oman valoni - vai pitäisikö rohjeta sanoa? Olen tässä hetkessä täydellinen - keskeneräisenä - vai onko keskeneräisyyttä olemassa? Olenko jo valmis ja paras mahdollinen itseni olemalla mikä olen; pudottelen pois rooleja ja naamioita, jotka eivät ole minulle todellisia.





Tuudittuen iltaisin uneen omassa laulussani 
voin herätä tähän omaan lauluuni 
omaan musiikkiini 

jatkaa sävellystyötäni rauhassa ja ilolla 
luoden kauneinta elämääni todeksi joka hetki 

rakastaen elämääni



Ei ole helppoa tunnistaa omaa kauneinta ja parasta todellista olemustaan. Se on liian itsestään selvä ja siksi näkymätön. Todellinen sisin katoaa arjen kiireeseen. Kunpa muistaisin joka hetki, että tässä minä olen ja elän - toteutan omaa itseäni, parasta mahdollista minua sellaisena kuin olen.





Selkeyden hetki elämässäni 
voi olla tänään 
tässä 
nyt

olen valmiina 
olen kirjoittamassa ja lukemassa 
elämäni jokaista riviä 



Miten tunnistan omat vahvuuteni? Ovatko ne niitä, joita tehdessä tunnen mielihyvää? Usein luon jotain, joka myöhemmin tuntuu ihan typerältä jutulta. Aaltoliike kuuluu luovuuteen. Luomus on hyvä siinä hetkessä ja sillä on tarkoituksensa. Ehkä se on askelma, jota pitkin etenen seuraavalle askelmalle. 





Tahdon tietää ja tuntea
 mitä elämä on
siksi olen täällä 
että voisin kokea 
tuntea ja oppia
että tulisin kokonaisemmaksi 
että olisin enemmän ihminen 
kuin ihminen itse on 



Etsin sisimpäni timanttia ja kiillotan sitä rohkeasti näkyvämmäksi. Oivallan samalla, että timantti voi muuttua. Timantissa voi olla monia puolia ja erilaisia heijastuksia. Voin löytää jotain, jonka tunnistan omakseni. Sitten huomaan, että en vielä olekaan täydellinen. Vai onko parempi olla tavoittelematta mitään? Luottaa, että olen jo täydellisenä ja valmiina? Niin - olen täydellinen, mutta olenko osannut luottaa siihen ja löytää - todella tunnistaa täydellisyyden itsessäni?




Minulla on valta valita kirjani sivut 
minulla on kaikki mahdollisuudet 
kirjoittaa kauneimmat sanat
 jotka tiedän ja löydän 



Mitkä ovat minun vahvuuteni ja lahjani luonnostaan? Niiden kautta tunnistan todellisen itseni. Voiko lahjakkuus kehittyä harjoittelemalla? Tietenkin. Voinko nauttia jostain mihin minulla ei ole lahjakkuutta? Tietenkin. Silti kaiken taustalla on tahto. Todellinen sisäinen palo. Jokin tahtoo syntyä kauttani tähän maailmaan. Ehkä syntymä on pitkä ajanjakso - kenties kokonainen elämä. Ehkä sekään ei riitä. Silti lopulta tärkeintä on tämä hetki. Osata nauttia siitä ja löytää sille merkitys. Tehdä hetkestä osa isompaa merkityksellistä kokonaisuutta. 



Toteuttamalla itseäsi inspiroit ympärilläsi olevia tekemään samoin. Voit muuttaa maailmaa pienin teoin. Voit aloittaa siitä kohden missä itse olet juuri nyt. Loista omaa valoasi rohkeasti!



- tulossa perjantaina: Voimakortit vko 32: Täydellinen -



 tilaa ilmainen voimakirje

Joko sinulle tulee ilmainen voimakirje?
Kirjeen suosituin osio on linkki seuraavan viikon voimakortteihin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti