.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

torstai 28. huhtikuuta 2016

5 voimakorttia aamun aloitukseen





JOKAINEN PÄIVÄ
 ON MINULLE UUSI ALKU


Jokainen päivä on minulle uusi alku
avaan lehden ja kirjoitan sen täyteen
kauniita sanoja ja iloisia ajatuksia


- elämänlanka -






AVAUDUN ELÄMÄLLENI


Avaan sydämeni 
avaan katseeni
avaan otsani 
avaan mieleni 
vastaanottamaan sen 
mikä on minulle luotu 
tähän elämääni 

että saisin rauhan 
että olisin valo 
että loistaisin lämpöäni 
tähän maailmaan 
että maailma voisi olla se 
mikä minä olen todellisuudessa 
sillä me olemme kaikki yhtä


- pioni -








ELÄMÄSSÄNI ON TILAA



Sielussani on tilaa 


musiikille
runoudelle 
taiteelle

kaikelle kauniille

Annan sisimpäni täyttyä
luovuuden voimasta

kerään siitä oman energiani


- sormustinkukka- 








LÖYDÄN SEN MITÄ ETSIN


Kaunis on hiljaisuus
lähden etsimään 
löydän uuden maailman


- putkikasvit -








KAIKKI ON MAHDOLLISTA


Silloin 
silloin sininen helmeni
 hehkuu ja loistaa
sinistä valoaan maailmaan
 silloin tiedän kuka olen 
silloin mikään 
ei ole minulle mahdoton 
vaan kaikki on mahdollista


- idänsinililja -




Ajattele hyviä ajatuksia heti aamulla herättyäsi. Voit luoda itsellesi hyvän päivän. Toistamalla saman joka aamu luot valoisaa tulevaisuutta. Voit sovittaa jokaisen voimalauseen omaan tilanteeseesi.



Tässä samat voimakortit videolla reippaan ja iloisen musiikin säestyksellä.
Nyt laitetaan kaikki unelmat rullaamaan eteenpäin!


Oikein hyviä aamun aloituksia!


PS Teen rauhallisemman musiikin kera seuraavan voimakorttivideon lähiaikoina


- kuljen ♥ polkuja -




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti