.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Voimakortti Voisinko sittenkin - Minä



voimaruno & voimakortti

ke 17.2.2016




VOISINKO SITTENKIN

MINÄ


Tänään pysähdyn ikkunani äärelle
 otan sydämeni kämmenelleni 
kannan kaikki 
sen ajatukset ja toiveet
 syvimmät mietteet 
näkyville 
kerään jonoiksi ikkunalaudalle eteeni 
että näkisin kaiken paremmin

 järjestelen 
kokeilen 
pohdin ja mietin 
sovittelen erilaisia osia 
erilaisiin uusiin paikkoihin 
mietin järjestystä
 jota en ole kokeillut 
milloinkaan aiemmin 

Voisiko sittenkin olla toisin
 voisinko sittenkin 

Minä


*


Hulluimmat ajatukset saavat aina sydämeni hypähtelemään ilosta. Olen uskotellut itselleni jo pitkään, että juuri silloin kun  tuo hulluuden tuntu syttyy minussa, olen suunnistamassa oikeaan suuntaan. Hassua eikö olekin? Ei se ole vaarallista, ei ollenkaan. 



lue lisää >>



*


Päivän voimakortissa on RÖNSYTIARELLA.



*




että voisit löytää viestin syvällisen merkityksen.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti