.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

lauantai 20. helmikuuta 2016

Voimakortti Olen se ihana ihmeellinen joka olen


voimaruno & voimakortti

la 20.2.2016


OLEN SE IHANA 
IHMEELLINEN 
JOKA OLEN


 Ellen ole se 
minä
 joka katsoo peilistä 
silloin 
kun ainoastaan 
minä 
katson sinne 

puhtaana ja aitona 
rehellisenä 
ollen se ihana
 ihmeellinen
 joka  olen 


*


Uskon, että sinnikkäästi tarkkailemalla itseäsi ja omia ajatuksiasi voit ohjata elämääsi haluamaasi suuntaan. Varmasti tahdot onnellisuutta ja hyvää oloa. On hienoa kokea päivä, joka on aamusta iltaan tasainen hyvänolon virtaava tila. Kohdallesi voi tulla asioita, jotka saattaisivat suistaa päivän hyvänolon raiteiltaan, mutta läsnäolon ja tarkkaavaisuuden tilassa ne eivät aiheuta mielipahaa. Ne tulevat vastaan ja jatkavat matkaansa. Voit jatkaa eteenpäin omassa olotilassasi, sillä olet tässä hetkessä. Se jokin poistui jo vaikutuspiiristäsi, et ottanut sitä itseesi roikkumaan, etkä kanna sitä taakkana mukanasi.



lue lisää aiheesta >>



*

Päivän voimakortissa on NARSISSI.


*



että voisit löytää viestin syvällisen merkityksen.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti