.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 4. elokuuta 2015

TOP 6 voimarunot & voimakortit / heinäkuu 2015



I

Kaikilla asioilla ja tapahtumilla 
on oma aikansa ja paikkansa
milloin niiden on määrä tapahtua

Tänään ei voi tapahtua sitä 
minkä kuuluisi tapahtua 
vasta vuoden kuluttua
eikä eilen ole voinut tapahtua sitä
 mikä on totta vasta tänään



II

Tunnen sen niin vahvana minussa

elämän liekin 
se polttaa
 saa itkemään 
elämätöntä elämääni toisinaan 

silti tiedän 
että kaikki on tarkoitettu näin
 polkuni on tänään tässä 
olen siinä 
missä minun kuuluu olla tänään 



III

Poimin kaikki siemenet
 laitan kaikki idut purkkeihinsa itämään 
annan niille paljon vettä
 paljon rakkautta ja hoivaa 

Annan niiden kohota korkeuksiin saakka 
että voin tulla näkyväksi omana itsenäni 
sellaisena kuin minä olen parhaimmillani



IV


Ole hyvä pysähdy hetkeksi 
istu rauhassa ja kuuntele sydäntäsi
 tai ehkä kävelet mieluummin 

Mene puistoon 
mene luontoon poluille
 anna sydämesi olla rauhassa
 sitten sydämesi voi alkaa kuiskia viestejään 
ja millaista viisautta noissa viesteissä onkaan




V

Olen avoin tuulien puhaltaa
olen avoin myrskyjen tulla
olen avoin auringolle sateelle 

Olen avoin kuin kukka yksinäisenä 
niityn keskellä toisten kukkien joukossa
 erottuen omana itsenään 
sellaisena kuin on 
yksinkertaisena koruttomana 
pienenä vaatimattomana
ollen silti niin loistelias
 vaatimattomuutensa tähden 



VI


Olen avoin tänään omalle elämälleni 
että voisin loistaa sisäistä valoani 
että voisin hehkua sitä valoa
 joka sisimmässäni on


*
Nämä kuusi voimarunoa ja voimakorttia 
saivat facebookissa eniten tykkäyksiä heinäkuussa.

*


VOIMAKORTTI-IDEA

Tee sisustustaulut eri huoneisiin muistuttamaan luottamuksesta. 
Aseta taulut paikkoihin, jossa näet ne useasti päivän aikana.


voimakortit 5 kpl

Isot voimakortit
LUOTTAMUS - lajitelma



*


Joko sinulle tulee voimakirje?
voimakirje
Ilmainen Voimakirje ilmestyy perjantaisin.
Klikkaa kuvaa ja liity mukaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti