.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 23. tammikuuta 2015

Vko 5 voimarunot & voimakortit: Olen valmis tähän elämääni



Kuljen luonnossa
ja löydän malleja siitä mikä on oikein
näen kaikkalla suuren ihmeellisen kaavan
sellaisen täydellisen elämän mallin
pysähdyn suuren kuusen juurelle
katselen sen oksiin 
jotka ovat taipuneet alas raskaan lumen painosta
tiedän että kuusi on luotu kantamaan lumitaakkansa.






Kuljen edemmäksi
pieni harmaa orava vilahtaa hangella
sen jäljet jäävät lumeen 
seuraan niitä yhä syvemmälle metsän uumeniin 
täällä on hiljaista
täällä kaikki on hyvin tässä hetkessä
hengitän
olen vain.






Orava on mennyt menojaan 
tahdoin niin koskettaa sen pörröistä turkkia
tuntea sen lämmön lähelläni
pieni orava on onnellinen metsässä
niin uskon 
olenko minä yhtä onnellinen 
tässä elämässäni?






Elämäni on rauhaisaa enimmäkseen 
jos otan vain pienen palasen kerrallaan tarkasteluun
tässä hetkessä 
tänään kaikki on hyvin 
olen onnellinen 
olen kiitollinen siitä että elän.






Kuljen syvemmälle metsään 
linnut laulavat puissa helisten 
kiirehtien oksalta toiselle
hyppelehtien etsien ravintoa itselleen 
että selviäisivät seuraavan yön pakkasessa.






Olenko minä samanlainen 
etsinkö minäkin ravintoa että selviäisin huomiseen?
Etsin ravintoa sisimmälleni että jaksaisin 
että sydämeni pysyisi lämpimänä seuraavaan aamuun saakka.






Suunnistan lumisen metsän halki takaisin kotiin päin 
sydämeni on keventynyt
olen antanut sydämeni levätä
metsän puissa 
pienessä oravassa
sen jäljissä hangella 
kimmeltävässä lumihiukkasessa
äärettömässä sinitaivaassa
olen puhdistunut
olen keveämpi
olen valmis huomiseen 
olen valmis tähän elämääni
olemaan kiitollinen tänään.










- Toivon sinulle elämäsi hetkiä viikkoosi - 




Seuraa voimakortteja facebookissa ja pinterestissä tai tilaa sähköpostiisi ilmainen voimakirjeeni. Painetut voimakortit voit hankkia Voimapuutarhan kaupasta. Uusimmat korttini ovat Kuukausi Voimakortit, jotka valitsen intuitiivisesti. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti