.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

lauantai 27. joulukuuta 2014

Vko I: Miten voin luottaa?



VOIMARUNOT & VOIMAKORTIT

 vko I


Miten voin luottaa?




Luottamus on tässä hetkessä
se syntyy siinä henkäyksessä
jonka hengität itseesi juuri nyt
olet olemassa vain tämän hetken 
ei ole toista hetkeä
ei toista asiaa murehdittavaksi
vain tämä hetki.


Olet hyvä sellaisena kuin olet juuri nyt
tässä hetkessä olet täydellinen itsellesi
ja se riittää.


Minne vain menetkin 
sinä riität.


En voisi olla enempää
en voisi olla vähempää
sillä olen ihminen 
se minä olen tullut olemaan 
kokonainen ihminen on inhimillinen
täydellinen.


Olen ihminen
 ja siksi minä olen itselleni paras mahdollinen 
ilmaisu itsestäni olemalla juuri se mikä rehellisesti voin olla.



Ei ole helppoa olla se mikä on 
ei ole helppoa katsoa itseään rehellisesti silmiin
sydämeensä ja todeta ettei ole se haavekuva
vaan todellinen ihminen
mutta kun voi nähdä itsensä todellisena 
ja antaa luvan itselleen olla se mikä on 
voi vasta huomata olevansa täydellinen
ihminen on täydellinen
se riittää
minulle
sinulle hänelle meille teille ja heille.



Ei tarvita muuta
vain henkäys ja kaikki on poissa
tai onko sittenkään 
mikä on täydellistä
se että ei ole mitään mihin pyrkiä
kaikki vain on 
tässä hetkessä
hengitän 
olen hiljaa
minussa.


K I I T O S






- Toivotan hyvää viikonloppua näiden ajatusten siivin -

*





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti