.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Voimapuutarha kortit vko 43







maanantai



Minulla on jo kaikki mitä tarvitsen.

Jos minulla olisi yhtään enemmän
elämäni menettäisi todellisen merkityksensä.













tiistai



Loistan hopeista kuutamon valoa
hehkun salaista voimaani.

Olen erityinen olento,
minulla on oma erityinen tehtäväni;
loistan omaa valoani täydesti.










keskiviikko



Löydän satamani, oman vuoreni.

Minulla ei ole mitään etsittävää,
seison oman vuoreni laella 
ja siksi sitä on toisinaan vaikea havaita.










torstai


On valkeaa ja valoisaa, on hyvä olla.

Olen itselleni kaikkein lämpöisin takki,
kietoudun sydämeni lämpöön,
nautin sen loisteesta ehdoitta.











perjantai

Sydämeni laulaa omaa erityistä lauluaan.
Voin kuulla, nähdä ja tuntea tuon laulun kaikkialla.










lauantai


Näen mitä en ole havainnut, 
sillä tänään katson ilman silmiäni.











sunnuntai



Aina en voi olla oma paras itseni.
Annan itselleni anteeksi etten ole täydellinen.
Olen ihminen ja siksi tällainen, 
kokonaisempana olisin jo vajavainen ihmiseksi.




*

Aloitin uuden voimarunosivun, jonne lisään jatkossa uusia voimarunoja. Sivulla on jo kaksi runoa linnusta ja yksi runo ravusta. Poikkea lukemassa tästä.



Uusi mielenkiintoinen elämän viikko alkamassa!








Sari & Kukat






2 kommenttia:

  1. Aivan uskomattoman upeita kuvia, vaikuttavien sanojen, tekstien kera.
    Todella ihania! Olet löytänyt kaunuden, herkkyyden, valoan ja saanut sen esille ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanne, olipa ihanaa lukea tämä viestisi ♥
      Pakkanen tekee kaikesta niin kaunista ja kuvien kautta tuntui hyvältä löytää sopivia sanoja.

      Poista