.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 29. elokuuta 2014

Voimarunoperjantai vko 35: Olen tässä hetkessä








Pienen hetken olen pysähdyksissä.
Hengitän syvään sisään raitista ilmaa.
Minä ELÄN.










Muinainen etelä, muinainen pohjoinen,
minä sijaitsen jossain välissä sen.
En mene itään, en länteen.
Olen ikuinen.







Kokoelma nuolen kärkiä
on pudonnut seinältään
kerään niitä yksitellen
ihmetellen jokaista erikseen

En ole nähnyt niitä pitkään aikaan
vaikka ne ovat olleet siinä 
silmieni edessä joka päivä

Tänään alan taas nähdä










Olen tässä - kaikki on hyvin.









Minä vain olen tässä
yhä syvemmällä ja pidemmällä
ruohikossa, heinänkorren ihossa, 
niin syvällä, etten koskaan
voi ikinä enää unohtaa
sitä tuoksua joka unessani on.










Rakastan jokaista hetkeä itsessään!










Elän joka hetki.










Mene meren rantaan 
Kävele ulapalle
Näe järven kimmellys
Kuule joen pulppuava ilo
Ota käteesi kivi
jonka aurinko on lämmittänyt
Kävele avojaloin heinikossa
jossa aamun kosteus vielä viipyy
Tunne miten olet osa luontoa
isoa kokonaisuutta 
Sinä et koskaan ole yksin










Aarteeni on täällä jossain
jossain päämäärässäni
- Vai onko sittenkään?

Ehkä sitä ei olekaan
ehkä on vain kimmellys
jota kohti voin vaeltaa

Ehkä aarteeni on seikkailuni
juuri tässä polun mutkassa
juuri nyt










Kiharaisen tien päässä odotan.
Jokaisessa mutkassa kallistan.
En tiedä miksi matkaa teen,
mutta haluan silti kokea, tuntea
jokaisen askeleen.
Syvästi.











Taikamaa,
taikamaailma,
kävelin eilen sisään portista,
josta en aio koskaan enää
palata takaisin.

Olen tullut tänne jäädäkseni,
sillä tänne minä kuulun.






Oikein hyvää viikonlopun alkua sinulle täältä voimapuutarhasta!



Toivottavat Sari & Kukat



PS. Oletko tutustunut Voimapuutarhan - etäkurssiini? Katso video ja tarkemmat tiedot verkkokaupassa. Tämä kurssi sopii sinulle, jos pidät kirjoittamisesta, voimakorteista, voimarunoista ja tahdot edetä omalla ainutlaatuisella polullasi itseäsi kuunnellen. Voimapuutarhan poluilla voit kulkea aina itsellesi sopivalla hetkellä. Kurssisarja on jatkumo, johon luon uusia osioita sitä mukaa kun ensimmäiset kurssilaiset etenevät poluilla. Olet tervetullut mukaan voimapuutarhan hiekkapoluille!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti