.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Voimakortit viikolle 17




ma 21.4.

ILON KAUTTA

Rakastan sinua, sanon minä minulle.
Sinä olet hyvä, rakastettava.
Kasva, kasva ilon kautta.

VoimaPuutarha © RunoTalo

Mikä sujuu, se kuuluu tulla toteutetuksi. Mikä ei edisty ilolla, se saa odottaa.




ti 22.4.





Aamun vaaleansinisessä hämärässä
saavun oman satumetsäni laitamille
valmis polku odottaa minua.

VoimaPuutarha © RunoTalo


Tänään löydän tilaisuuksia. Toteutan rohkeasti unelmiani. 



  ke 23.4.




Kulkiessani maailmassa
näen kaiken
selvemmin, kirkkaammin.

VoimaPuutarha © RunoTalo


Olen tähti. Loistan valoani. Valaisen ympäristöni.



to 24.4.


RAKENNAN ELÄMÄNI KUDELMAA


Lanka kiertyy vyyhdiltä kerälle.
Kehrään ja värjään, rakennan elämäni kudelmaa.
Siitä tulee kaunis. 


VoimaPuutarha © RunoTalo


 Muovaan elämääni. Vääriä ratkaisuja ei ole. On kokemuksia.



pe 25.4.



Minun sisimpäni valo loistaa
jos niin tahdon, valaisee tieni.


VoimaPuutarha © RunoTalo


Tänään olen loistava valoisa olento.



la 26.4.


IKUISUUS

Tässä hetkessä tartun ikuisuuteen.
Vien sen mukaani.

VoimaPuutarha © RunoTalo


Aika elää ajatusteni matkassa.  Hallitsen aikaa. Aika on minun. 

*

 
Luo oma merkityksesi jokaiselle päivälle voimakortin inspiroimana. Kuuntele sisimpäsi viisautta. 

Viikon 17 voimakortit ovat uudesta Voimaruno korttisarjasta.  Kortit tulevat myyntiin keskiviikkona 23.4. Silloin julkaisen tarkat tiedot korteista.

Oikein hyvää viikkoa sinulle! Olen iloinen, että poikkesit!



 - Voimakortit ja voimakurssit -


Voimakirje Voimapuutarhasta Sinulle

Kerran kuukaudessa voimarunot ja voimakortit ilmaiseksi sähköpostiisi.


Toukokuun Voimakirje ilmestyy 25.4.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti