.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

maanantai 20. tammikuuta 2014

Voimaruno kortti: Ilon kautta







VOIMARUNO


ILON KAUTTA


Rakastan sinua, sanon minä minulle.
Sinä olet hyvä, rakastettava.
Kasva, kasva ilon kautta.

VoimaPuutarha © RunoTalo



Olen tiikerililja ja tahdon puhua ilosta






RAKASTAN SINUA

SANON MINÄ MINULLE




Kukaan ei tiedä tarkasti miten kulkeuduin tänne voimapuutarhaan. Luultavasti salamatkustin toisen kasvin juurella. Onneksi Runotalon Sari huomasi minut sinnittelemässä ja teki minulle tilaa kasvaa. Sari odotti kärsivällisesti, sillä hän tahtoi nähdä kuka minä oikeasti olen. Olin harmissani, että tulin tähän puutarhaan kutsumatta. Tunsin kuitenkin, että kohtalo kuljetti minut tänne siksi, että minua tarvittiin täällä. Päätin rakastaa itseäni ja nauttia tästä mahdollisuudesta.







SINÄ OLET HYVÄ



RAKASTETTAVA





Kasvan laikkukirjokanukan katveessa piilossa katseilta. Sari ei uskalla siirtää minua muualle, sillä saattaisin menehtyä siirrossa. Olen tyytyväinen tähän paikkaani, tässä on hyvä ja turvallinen olla. 









KASVA, KASVA ILON KAUTTA



Nykyään kukin kesäisin iloisesti. Aamuisin kun herään,  menen heti vesipeilin eteen. Katson itseäni silmiin ja kerron, että rakastan itseäni. Löydän iloa ja energiaa päivääni rakastamalla itseäni.






KIITOS

että kuuntelit minua







Serkkuni esiintyy Voimapuutarha 2013 voimakorttisarjassa.

Voisinko ottaa mallia pienistä lapsista?
Voisinko ottaa rennommin, löytäisinkö leikin?
Osaisinko hassutella ja nauraa?
Voin löytää leikin ja naurun ihmeet uudelleen
niin tahtoessani.

Poikkea tutustumassa Voimapuutarhan verkkokaupassa.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti