.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

torstai 16. tammikuuta 2014

Voimaruno kortti: Pyri lähemmäksi itseäsi









VOIMARUNO



PYRI LÄHEMMÄKSI ITSEÄSI



Pyri lähemmäksi itseäsi.
Kutsu todellinen itsesi, 
voimasi, luoksesi, yhteyteesi.
Silloin olet todella vahva ja viisas.


VoimaPuutarha © RunoTalo 








Olen unikko ja tahdon puhua itsetuntemuksesta


PYRI LÄHEMMÄKSI ITSEÄSI



Olen niin lähellä itseäni kuin voin olla. Asunhan minä minussa. Minä olen unikkona tässä voimapuutarhassa. Hehkun auringossa, tunnen lämmön ja annan tuulen huojutella varttani. Sellaisina hetkinä olen onnellinen. Tunnen olevani oikeasti elossa. Olen olemassa ihanassa hetkessä. 

Ihmisillä on paljon ajateltavaa ja huolehdittavaa. Heidän ajatuksensa liitelevät kaukana tästä hetkestä. Ihmiset elävät mennyttä tai tulevaa. Runotalon Sari on hyvä esimerkki havainnollistamaan ihmisen mieltä. Sari miettii ja suunnittelee, että saisi Runotalon ja voimapuutarhan menestymään tulevaisuudessa. Kyllä, hän käyttää myös laskinta apuna. Se meitä voimapuutarhan kukkia naurattaa! Enimmäkseen maailma ei toimi enää sillä tavalla nykyään. Katsos, maailma on muuttunut. Kaikki tapahtuu aivan liian nopeasti - ei täällä kukaan ehdi mitään suunnitella, silloin on jo liian myöhäistä. 

On parasta keskittyä itseensä ja siihen hetkeen missä on. Näin me kukat olemme tehneet jo aikojen alusta. Kyllä, meidän kukkien toiminta on menestyvää ja kannattavaa. Aina syntyy uutta ja oikeanlaista.







KUTSU TODELLINEN ITSESI,
VOIMASI, LUOKSESI, YHTEYTEESI



Miten kutsut todellisen itsesi paikalle? Ihmisille suosittelen mietiskelyä. Se on hyvä keino saada mieli nykyhetkeen. Ei, en sanonut, että se on helppoa. Minulle se on helppoa, sillä voimapuutarhassa kaikki tapahtuu tässä ja nyt. Meidän kasvien olemus on sellainen luonnostaan. 

Suosittelen, että alat asua itsessäsi. Tulet huomaamaan miten kaikki sujuu paremmin. Sari on harjoitellut meidän kanssamme vuosia ja välillä hän onnistuu kohtuullisen hyvin olemaan hetkessä. Sari ei voi kuulla kukkien puhetta ellei ole samalla taajuudella. 

Voit kokeilla katsoa kuvaani. Tyhjennä mielesi ja keskity. Älä ajattele mitään - vain olet, katsot ja annat mielesi levätä. Saatat saada yhteyden minuun tai oma sisimpäsi saattaa puhua sinulle.







SILLOIN OLET TODELLA VAHVA JA VIISAS




Kun tunnet itsesi hyvin,  teet ratkaisuja ja päätöksiä, jotka sopivat juuri sinulle. Olet viisas itsesi suhteen ja myös vahva - sinun ei tarvitse häilyä edestakaisin, etkä joudu aina aloittamaan alusta jollon et etene lainkaan. Kun tiedät kuka olet ja mitä tahdot, vahvistut ja osaat toimia viisaasti.







KIITOS

että kuuntelit minua






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti