.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

torstai 9. tammikuuta 2014

3 voimarunoa hopeahärkiltä


Tähtikukka kuvassa osoittaa paikan, jossa olemme tällä hetkellä voimapuutarhan hiekkapolulla. Tämä on puutarhan vanhimpia polkuja, joten lähdemme tästä etenemään. Matkalla kuulemme mitä voimapuutarhan kasvit tahtovat meille kertoa voimarunojen kautta. Tässä kulmauksessa tapaamme hopeahärkin.



Hopeahärkki valitsi sinulle 3 voimarunoa. Ensimmäinen on aamuksi, keskimmäinen iltapäiväksi ja viimeisin on iltaruno, jonka voit lukea nukkumaan mennessäsi.



Cerastium tomentosum - Hopeahärkki

Ollaan ihan rauhassa tässä polun päässä ihmettelemässä. 
Antaa auringon lämmittää kasvoja ja hennon tuulen henkäillä.






Missä on kultainen aurinkoni,
missä on hopeinen planeettani,
missä olen kotonani niin,
että tunnen olevani turvassa ja tasapainossa?
Minne minun on kuljettava,
että löydän todellisen rauhani?

Itseeni.

Minä olen minun aurinkoni, minun planeettani.
Maailmankaikkeuden keskipiste
voi olla minussa itsessäni,
kun pysähdyn ja olen ihan hiljaa tässä. 







Kauneuden kaipuu 
asuu meissä jokaisessa
ihan kuin pieni timantti.
Se joka uskoo ja uskaltaa
ottaa sen timantin käteensä
puristaa sitä lujasti 
itseään vasten.

Valo valaisee
tie on helpompi kulkea.
Pimeys estää näkemästä kaiken. 





Kuljen yli vihreiden niittyjen,
tänään ne ovat vihreämmät kuin eilen. 

Tiedän, että huomenna 
ne ovat muuttuneet kultaisiksi.
Hopeisina ne hohtavat öisin,
kun kuu loistaa niihin, 
antaessaan niille oman voimansa.

Tuo voima ei tule maasta, 
ei tästä maailmasta.
Se tulee avaruudesta,
sen loistosta ja hopeasta.

Minä tahdon olla
osa tätä niittyä,
muuttua sen mukana.
Minäkin tahdon loistaa kuin kuu, 
olla yhtä salaperäinen ja hohtava. 

*

Kuten huomaat, meillä on kesä täällä voimapuutarhassa. Sellaista puutarhaunelmointi parhaimmillaan on. Jäädään tähän vielä toviksi nauttimaan. 


PS Hopeahärkki esiintyy Voimapuutarha 2013 voimakorteissa. 
Lisätietoja verkkokaupassa. Sinne pääset tästä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti