.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

sunnuntai 4. elokuuta 2013

Olen sellaisena kuin olen





Olen tässä juuri nyt
eikä mikään voisi olla
minulle tärkeämpää tai hienompaa.
Olen sellaisena kuin olen, 
onnellinen.


Mitä tarkoittaa, että olen onnellinen sellaisena kuin olen? Ensimmäisenä mieleeni muistuu neuvo, että villakoiran ei kannata yrittää olla vinttikoira ja päinvastoin. Jokainen on ehdottoman varmasti parhaimmillaan omana itsenään, sillä siihen meillä jokaisella on vahvuudet olemassa. Miten kullero voisi loistaa mitään muuta väriä kuin keltaista? Keltaista se loistaa upeasti. Olisi harmillista, jos se haluaisi olla valkoinen tai sininen.

Tuntuu, että usein haluamme olla juuri sitä mitä emme ole. Suorahiuksinen haluaa kiharaa ja kiharahiuksinen suoraa. Esimerkkejä riittää loputtomiin. Keskustelu jota blogeissa on käyty a Beautiful Body projektin myötä herättää ajatuksia ja nostaa pintaan tunteita. Otan pakasta kukkachakra voimakortin - se puhukoon puolestani. Kukkachakra kortin kullero loistaa omaa itseään täysillä ja vaikuttaa hyvin onnelliselta.

.

Kullero – keltainen – solar plexus

Kullero valaisee kaiken ympärillään kuin pieni aurinko. Se tahtoo loistaa omaa ainutlaatuista väriään voimalla ja rohkeudella. Kullerolla on pyöreä ja pehmeä olemus, joka viestittää sen olevan valmis auttamaan muita ja ottamaan vastaan apua myös toisilta.


Ole hymyileväinen ja iloinen. Lämmitä ympäristösi hyväntuulisella olemuksellasi. Loista vahvuuttasi ja persoonallisuuttasi ympärillesi. Auta läheisiäsi ja ota vastaan apua sitä itse tarvitessasi. Muista, että tiedät itse mikä on parhaaksesi. Luota elämään ja se kantaa valoisasti.


***




2 kommenttia:

  1. Hieno voimakortti, leskenlehdestä tulin tännne, sillä leskenlehti on merkityksellinen itselleni monellakin muotoa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leskenlehdet ovat ihmeellisiä kun ensin on kevään aikaisimmat kukat ja sitten vielä kasvattavat valtavat isot lehdet. Kiva, että poikkesit ja jätit kommentin :)

      Poista