.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Voimakynttilä syttyy Voimakurssilaisille!

























Voimakurssi alkoi tänään. Tämän voimakortin viesti sopii hyvin voimakurssin aloitustunnelmiin. Olen miten hento tahansa niin silti minun sisimmässäni on valtava tahdonvoima. Siinä on tämän kuvan ydinviesti. Sama viesti on voimakurssin ytimessä. Minä pystyn, jos tahdon - oikeasti. Samalla kuitenkin: Parhaat asiat tapahtuvat pakottamatta. Väärään suuntaan ei onneksi pääse helposti. Oikeaan suuntaan kulkee sujuvasti kuin itsestään. Joskus tulee mentyä väärään suuntaan itsepäisyydessään väkisin ja silloin ei voi kuin ottaa opiksi. Kaikessa on onneksi jotain hyvää löydettävissä.




On oikea hetki sytyttää tämä voimakynttilä 
voimakurssille ja kaikille kurssilaisille:

Sinulle, joka olet suorittanut kurssin jo aiemmin.
Sinulle, joka sait kurssin päätökseen eilen.
Sinulle, joka aloitit tänään.
Sinulle,  joka olet kurssilla tulevaisuudessa.


Pienen hetken olen pysähdyksissä
hengitän syvään sisään raitista ilmaa
Minä Elän






Aarrekarttamaailmassa alkoi bloggaajien aarrekarttailu. Sitä seuraamalla saat varmasti paljon tietoa aarrekarttakurssini sisällöstä. 

Nyt minun on jatkettava valmistautumista Voimaannu messuja varten. KukkaChakra voimakortit tarvitsevat ohjevihkosen ja siitä on tulossa myös aivan ilmainen tulostettava versio! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti