.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 19. helmikuuta 2013

Miten valitsen voimakorttisi?







































Tämä kuvasarja syntyi hetki sitten. Facebookissa on menossa ilmainen voimavuorokausi eli jokainen haluava voi pyytää minua valitsemaan itselleen voimakortin. Kuvista näkyy, että täällä olen kotoisasti sohvalla vilttien lämmössä.

Ensimmäiseksi otan voimakorttipakan kädelleni ja keskityn olemaan läsnä hetkessä. Odotan, että todella tunnen olevani läsnä. Aika katoaa - sitä ei ole olemassa. Seuraavaksi keskityn ajattelemaan henkilöä, jolle olen korttia valitsemassa. Lähinnä keskityn henkilön nimeen. Siirtelen nurinpäin olevia kortteja pienissä pinoissa käsieni välissä kunnes joukosta tipahtaa yksi tai useampi kortti. Näin olen tehnyt jo kauan sitten nuorena tyttönä. Leikimme ennustajia toisillemme tyttöjen kesken tavallisilla pelikorteilla. Uskon kuitenkin että suurin syy korttien osumiseen kohdalleen on meissä itsessämme. Meillä on jo vastaukset, mutta tarvitsemme vahvistuksen sisäiselle äänellemme, että uskallamme luottaa siihen.

Kuvasin tietokoneenikin. Se on pikkuinen läppäri. Oikeasti tarvitsisin hieman paremman koneen, mutta olen kiintynyt tähän miniversioon ja se on palvellut minua oikein hyvin.

Tahdotko oman henkilökohtaisen voimakortin? Sellaisen voit pyytää Testaa voimakortit sivulla.

Nyt menen postitushommiin. Voimakurssilaisten seuraavat kurssikirjeet lähtevät huomenna postiin.

Oikein hyvää Voimavuorokautta myös sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti