.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

maanantai 4. kesäkuuta 2012

Voimakortti Tahdon elää


Tämä sadepäivän aamu on hämärä. Sytytän valkoisen kynttilän keittiön ikkunan ääressä. Olen hetken hiljaa. Otan vastaan uuden päivän, päivän jota olen odottanut. Jokainen aamu voisi tuntua tältä. Uudelta, puhtaalta ja juhlimisen arvoiselta. Tänään hengitän syvemmin, tänään olen läsnä kaikessa mitä teen. En katso taaksepäin, en eteenpäin vaan nautin näistä uudenlaisista hetkistä.


Seilaan elämäni valtamerellä uteliaana
katson kaikki saaret ja poukamat

Olen seikkailija
tuuli viuhuu purjeissani

Tahdon elää
yhä enemmän elää


2 kommenttia:

  1. Muscari on jotenkin niin taiteellinen kukka. Ja vahva ja vahvuuttaan tarjoava.

    Olla elossa on vähän tätä samaa...ajatuksessa.

    Kaunista viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
  2. Leena, sitä se todella on. Ajatella, että minulla kukkivat nyt ensimmäistä kesää, että ne ovat puuttuneet Runotalon puutarhasta...tuskin voin myöntää sitä. Ovat ihanan sinisiä.

    Niinpä onkin samaa ajatusta. Puutarhassa on kaikki nyt niin elossa, että vauhti on huimaavaa...en tiedä miten saisin kaiken eletyksi itseeni :)
    Runollisen ihanaa viikkoa myös sinulle Leena!

    VastaaPoista