.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 29. toukokuuta 2012

Voimakortti Valkoinen aurinko


Aurinko
lämmitä minua katseellasi
Aurinko
herätä minut keskellä hälinää

Kerro
että olen kaunis
Kerro
että tarvitsen rakkautta
Itseltäni


Valkoiset tulppaanit puutarhassani ovat taantuneet. Vain yksi niistä on kukkii nyt. Minun on nostettava kaikki tulppaanit pois maasta kukinnan jälkeen. Olen luvannut itselleni tehdä sen jo useana keväänä. Jos en nyt tee sitä niin vuoden kuluttua yksikään tulppaani ei kuki.

Välillä on kaivettava sipulit ylös, että ne saisivat uutta voimaa. Sitten saan taas todella kauniita, vahvoja ja isoja kukkia. Elämä on aaltoliikettä. Mieleeni tulee meren aallot tai vuodenaikojen vaihtelut, yö ja päivä tai kesä ja talvi. Ihmisen uni ja päivän kulku. Kaikessa on sama rytmi. Rauhaisa, tasainen ja milloin häiriintymätön niin kaikki on hyvin.

Joskus on kuitenkin hyvä tulla vähän ravistelluksi. Minun pysähdyttävä välillä, katsottava itseäni ja elämääni perusteellisemmin, päätettävä onko tarvetta vapaaehtoiseen muutokseen. Aina muutos ei ole mahdollinen, mutta ehkä jotain pientä voi tehdä.



Aurinko
lämmitä minua katseellasi
Aurinko
herätä minut keskellä hälinää

Kerro
että olen kaunis
Kerro
että tarvitsen rakkautta
itseltäni


2 kommenttia:

  1. Aivan ihana blogi sinulla täällä!
    Aion selata sen kokonaan kunhan lapsilla alkaa kesäloma ja aikatauluelämä väistyy. ;)

    Terveisiä! :)

    VastaaPoista
  2. Kamomilla, kiitos paljon - mukavaa, että jätit viestiä. Lämpimästi tervetuloa uudelleen :)

    VastaaPoista