.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

torstai 31. toukokuuta 2012

Voimakirjaan lisää ideaa





Voimakirjani sai tänään uutta täytettä. Nyt minulla on uusia ihania asioita tulossa vastaan monella sivulla kun etenen kirjassa. Sain itkettävän ihanan kirjeen ja kortin ystävältä. Kiinnitin ne kirjaan kaksipuoleisella teipillä. Kirjeen kiinnitin kuoren kera.

Olen saanut ilahduttavia viestejä myös sähköpostiini ja keksin tallettaa nekin kirjaani. Tulostin viestin, taitoin paperin kaksinkerroin ja kiinnitin takapuolelta. On mukava myöhemmin palata lukemaan viestejä. Näin ne säilyvät pidempään kuin sähköpostissa.

Runotalon voimakirjoja on myynnissä nettipuodissa. Linkit myytäviin tuotteisiin löydät tämän blogin marginaalista otsikolla Tervetuloa Runotalon nettipuotiin.









Kun kerran olin kamerani kanssa puutarhassa niin en voinut vastustaa kiusausta - oli pakko näpsäistä muutama kuva kaikesta kesän alun ihanuudesta.




Juhannusruusuissakin on nuppuja. Voisiko joku seisauttaa ajan niin että ehtisimme nauttia enemmän?

Nyt minun on vielä nopsasti pyöräyteltävä voimasiilejä mantelimassasta. Vien huomenna töihin läksiäiskakun. Tietenkin se on voimakakku :)


2 kommenttia:

  1. Hieno idea Voimakirjasi tallentamiseen...
    Nuput ovat ihania ja kiehtovia, olen itsekin kuvannut niitä ja tosiaan toivonut ajan pysähtyvän. Monestakin syystä :-)

    VastaaPoista
  2. Uuna, selailin vanhoja postauksia ja huomasin tämän viestisi, joka oli jäänyt huomaamatta. Voimakirja on lähes päivittäisessä käytössä, vielä kun ehtisi lukea mitä olen aiemmin kirjoittanut sinne niin voisin oppia paljon itsestäni. Toivottavasti voimakirjasi toimii myös yhtä hyvin :)

    VastaaPoista