.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

torstai 8. syyskuuta 2011

Voimakortti huomiselle päivälle - Kohtelen itseäni hellästi


Otin itselleni voimakortin huomiselle päivälle. Tuo taitaa sopia minun tilanteeseeni vähän liiankin hyvin. Olen takuulla huomenna töissä inhimillinen, koska minulla on jonkinsorttinen flunssa menossa. Tälle päivälle minulla oli voimakorttina Hyväksyn ja yritin hyväksyä tukkoisen oloni. Ehkä oli vähän helpompi olla, kun en koko ajan voivotellut olotilaani. Loppupäivästä aloin kyllä huokailla ja kaipasin kotiin peiton alle lepäämään. No, hyväksyn siis senkin itselleni.


Kortin merkitys:

Annan itselleni anteeksi ja olen armollinen itseäni kohtaan. Itken suruni ja nauran iloni niinkuin luonnollista on. En rankaise itseäni vaatimalla kohtuuttomia vaan annan luvan olla inhimillinen. Jos epäonnistun niin tiedän, että sain arvokkaan oppimiskokemuksen, jonka avulla voin päästä eteenpäin. Pidän itsestäni sellaisena kuin olen enkä yritä muuttaa itseäni tai muita. Olen oman rakkauteni arvoinen ja tiedän, että minua rakastetaan.

Lisää voimakortteja täältä.


2 kommenttia:

  1. Minunkin päivääni tuo sinun voimakorttisi sopii todella hyvi..
    haluan rakastaa itseäni..

    VastaaPoista
  2. Mukavaa, että sopii sinullekin Hanne. Muistaakseni Denise Linn suositteli joka aamu katsomaan peiliin ja kertomaan itselle: Minä rakastan sinua. Ensin hän pystyi sanomaan vain Pidän sinusta :)

    VastaaPoista