.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 12. huhtikuuta 2011

Elämäni hauraus


Minun vauhtiani hidastettiin hetkeksi. Kirjoitan monen päivän tauon jälkeen. Vasemman käden sormet näpyttelevät heikosti kämmenselässä olevan kanyylin vuoksi. Olen onnellinen, että saan nyt palata kirjoittamaan. Aiemmin en ole jaksanut.

Sairastuminen pakotti minut pysähtymään ja myöntämään oman heikkouteni. Ymmärrän, että elämäni on hyvin hauras. Onneksi kaikki näyttää nyt menevän parempaan suuntaan ja olen tervehtymässä.

Huomasin, että en voi muuttaa asiota vaikka kuinka tahtoisin. Tahdonvoimani ei riittänyt parantamaan minua ainakaan tässä tapauksessa. Olen sanonut itselleni, että minun on hyväksyttävä tilanne ja nähtävä kaikki asian positiiviset puolet. Yritän olla kiitollinen kaikesta mikä on hyvin. Paranen ja pääsen nauttimaan pian saapuvasta keväästä puutarhassani. Minun on muistettava elää täydesti joka päivä. Lupaan, että hoidan kehoani entistä paremmin enkä uhraa terveyttäni kiireen alttarille.

Toivon ja uskon, että pian jaksan taas jatkaa voimakorttien kehittelyä. Tiedän, että sain tältä sairaudelta uutta ja syvällisempää näkökulmaa.

Nautitaan terveydestämme joka hetki.


12 kommenttia:

  1. Paranemista, lepoa ja voimien keräämistä uuteen sinulle. Afrikkakuvasi ja -sanasi ovat koskettavia.

    VastaaPoista
  2. Paranemista Voimia :)

    Enkelit, Oppaasi vierelläsi :)

    Tunnisteella : FotoniaEnergia luettavaa :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille Trina ja Seija Tuulikki. Tänään olen jo paljon vahvempi ja uutta luovuutta alkaa syntyä minussa :)

    VastaaPoista
  4. Sari, pysäkki tekee joskus hyvää - kaikelle.

    Odotan noita vahvoja Afrikka -korttejasi.

    VastaaPoista
  5. Täällä olen seuraillut ja ihaillut, vaikken juuri kommentoidut. Kroppa on joskus viisaampi mielen itseä, pakottaa kuuntelemana. Ja ainakin näin vanhetessaan!Voimia ja kiitos!

    VastaaPoista
  6. Leena, aivan, me tarvitsemme pysäkkejä nähdäksemme. Mukava, että odotat, Leena :)

    Pilviharso, jo se, että seuraat on ihana asia minulle. Se kroppa on tosi viisas - onneksi! Kiitos sinulle :)

    VastaaPoista
  7. Parantavia kristallinkirkkaita säteitä!

    VastaaPoista
  8. Kiitos Kimalainen, otan kaiken kiitollisuudella vastaan :)

    VastaaPoista
  9. olet varmaan jo voimissasi. toivon kilää voimaa ja luonnollista energiaa. itsekin monesti jo pysähtynyt. jos pakosta, joskus vain johdatuksessa. Ihanin pysähdys on ollut runoretriitti, Karjalohjan Hiljaisuuden keskuksessa. Suosittelen kenelle tahansa uupuneelle..

    VastaaPoista
  10. Pysähdys on tuonut paljon mukanaan hyviä asioita, olen löytänyt luovuuteni vahvemmin kuin aikoihin ja näen kaiken arvojärjestyksen paremmin. Runoretriitti on varmasti ollut ihana ja varmasti elvyttää voimat.

    VastaaPoista
  11. Lähetän sinulle paljon parantavia voimia. Toivon, että toivut pian ja jaksat tehdä kaikkea sellaista mistä saat hyvää mieltä ja nautit. Lämpimin ajatuksin.

    VastaaPoista
  12. Kiitos Valokki, onneksi olen joka päivä hieman paremmassa kunnossa. Keväinen aurinko paistaa ja lumen alta vihdoinkin pilkottava puutarha antaa minulle voimaa.

    VastaaPoista