.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

lauantai 6. helmikuuta 2010

Lempeän tuulen tanssi

Siinä hetkessä oli kaikki
ja siinä oli tyhjyys.
Olin hiljaa, sillä tiesin
että tyhjä tila täyttyy
- jollakin.
Runotalo




Tuuli kulkee kuin tanssien
ylläni puiden lehtien lomassa.
Olen avoin tuulelle,
sen puhalluksille.
Puhdista, puhalla
- olen valmiina.
Runotalo



Olen tässä - kaikki on hyvin.
Runotalo



Vain pienen hetken olen hiljaa vanhan riippakoivun oksien alla. Tunnen tuulen lempeän kosketuksen ihollani ja samassa olen läsnäolon hetkessä. Huomaan miten tuuli heilauttaa varovasti riippuvia oksia. Maisema taustalla on kaunis ja rauhaisa. Hengitykseni tasaantuu ja olen hiljaa, vain kokien kaikkea mitä on tässä hyvässä rauhaisassa hetkessä. Kaikki on niin hyvin. Kiitollisuus täyttää mieleni.

Toivon kaikille lempeää myötätuulta, voimaa antavia läsnäolon hetkiä sekä monia, monia arjen pieniä iloja, joista olla kiitollinen ja onnellinen. Hyvää viikonlopun jatkoa ja elämyksellistä ensi viikkoa.




3 kommenttia:

  1. Viisaita sanoja sinulta taas! Tässä ja nyt, siinä on kaikki mitä meillä on..
    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. samoin sinulle, ihanaa viikonloppua, ihanaa jokaista arkipäivää...
    Kauniita , herkkiä kuvia ja sanoja olet meille antanut...kiitos sinulle!!

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille Elisa ja Hanne - nautitaan elämästämme joka hetki. Eilistä ei enää ole ja huomisesta emme tiedä, tässä nyt on todellakin kaikki :)

    VastaaPoista