.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

tiistai 24. marraskuuta 2009

Jos oikeasti haluan

Tänään: sanat ovat loppuneet,
sillä ne eivät riittäisi koskaan
kuvaamaan kokemaani.
Hetki on kaunis;
poimi se tästä.
Runotalo

Jos oikeasti pysähdyn ja katson tarkasti, niin voin huomata miten valo leikkii sateen kastelemilla lehdillä. Jos oikeasti haluan ihastua kukan varren lehtiruotojen kauniisiin violetin sävyisiin raitoihin, niin se on helposti toteutettavissa eikä maksa minulle mitään. Jos oikeasti hymyilen sydämestäni silmiin asti ja olen läsnä joka hetki omassa elämässäni, niin voin huomata miten pieniä ihania ihmeitä alkaa tapahtua kaikkialla ympärilläni.

3 kommenttia:

  1. Niin viisaasti ja kauniisti kirjoitettu. Olenkin nykyisin sellainen valon etsijä ja kivien kerääjä. Ja totta: pieniä ihmeitä tapahtuu koko ajan. Tänäänkin töyhtötiainen katseli minua kauan ja hartaasti, kuten minä sitä.

    Nyt löysin sinut blogilistalta ja heti laitoin sinut suosikkeihini. Nyt on helppo löytää heti, kun laitat uutta :-)

    VastaaPoista
  2. kauneutta löytyy aina, joka päivä..
    kaikki riippuu vain meistä itsestämme..
    silmämme ovat "sokeutuneet" ja korvamme "kuuroutuneet" herkkyyksille, pienille ihmeille...
    kiire, melu, häly, suorittaminen ovat niitä esteitä...

    Sinä olet itsessäsi ja hetkessä...=)

    VastaaPoista
  3. Uuna - kiva kun löysit tänne. On hienoa, kun voi kokea kommunikoivansa luonnon kanssa. Minä pidän kiviäkin elävinä olentoina ja niin varmaan sinäkin :)
    Hanne - minä olen itsessäni ja hetkessä aina kun pääsen luontoon, mutta harmikseni arjessa on juuri tuota kiirettä ja hälyä niin paljon, että siellä kadotan itseni. Ehkä jonain päivänä onnistun keksimään itselleni keinon päästä Runotalon rauhaan 24h/vuorokaudessa...toivon paljon ilahduttavia pieniä ihmeitä teille kumpaisellekin Uuna ja Hanne.

    VastaaPoista